Re: Re: [DX] tumpelo ja KAZ ja vielä yx kymymys

Re: Re: [DX] tumpelo ja KAZ ja vielä yx kymymys

Moi!

Kyllä MFJ-1026 toimii iloisesti MW-alueella. Olen käyttänyt viimeksi eilen illalla...

73 VHI

Niin, tuon on merkitty pelaavan taajuusalueella 1,5-30 MHz, ei taida
vääntö siis riittää alueelle alle 1,5 MHz. Kokemuksesta ainakin näytti, että esim. MFJ 956: merkityt ja toimivat alueet poikkesivat huomattavasti toisistaan, ts. toimi huomattavasti kapeammalla alueella kuin luvattiin...

Alpo Heinonen
Rovaniemi, Finland
http://personal.inet.fi/koti/alpo.heinonen/

NRD 525
"A weak voice from the Finnish Arctic Circle"

----- Original Message ----- From: <alapiha@xxxxxxxxxxxxxxx>