Re: [DX] Pistelaskusta vielä kerran

Moi, Ongelmana mielestäni on, että nykyään kaikki uusi kaatuu siihen, että kiinnostuneita ilmoittajia EI löydy vaikka tekijät saataisiinkin... Ja kun ja jos ilmoittajat ovat suhteellisen nuoria kuuntelijoita tai ainakin hyvin pieni määrä, niin homma lässähtää siihen... Nämäkään eivät kauaa jaksa ilmoitella....

Tämä näin negatiiviseksi aluksi... Sinänsä voisi olla ihan hyvä ajatuskin, jos tosiaan saisi laajempaa kannatusta... Itse pistelaskentasysteemeihinkin varmaan löytyy paljonkin eri ajatuksia...

Ja oikeasti en jaksa ymmärtää, mikä SDXL:n QSL-palstojen tai rankkien rukkaamisessa on niin hankalaa? Tuuletusta hpomma vain kaipaa -työmäärä EI ole sen ihmeempi kuin uudenkaan rakentamisessa....

Mutta, jos QSL-palstojen/Rankin systeemiä ei saa/voi kehittää -täytyy toivo panna uuden varaan... Joten, tervetuloa kehiin uudet tuulet!

AHE