Re: [DX] Pistelaskusta vielä kerran

  -Vastaan minäkin (ja en ehkä viimeistä kertaa, mene ja tiedä). Minusta olemassaolevaa pitää rukata, jotta siitä saadaan toimiva! Uutta on aivan turha aloittaa, näkisin....

  Mielestäni vuosien varrella on tehty ainakin muutamia päätöksiä, jotka ovat ristiriidassa keskenään  tai muuten vain epäloogisia. Näitä ovat yksittäistapauksista R Syd SW, josta pitäisi kaiken järjen mukaan saada piste (jos Hong Kong, Turkin meteorologinen ja Saint Helena ovat pisteasemia- JA OVATHAN NE!) Samoin piste pitäisi saada Kanarian saarten henksusta...  JA letkaus "poistetaan pisteet noistakin" ei riitä selitykseksi, vaan kaikki tämäntapaiset YLEISRADIO-OHJELMAA lähettävät olisi otettava mukaan.

  Kotimaisissa voidaan aivan helposti ja vaivattomasti tehdä järkevä päätös, jolla yksityisistä tai paikallisista LW, MW ja SW asemista annetaan reilusti piste- Pistemäärällä sinänsä ei ole merkitystä, vaan periaatteella! Ja jos FM aiheuttaa ongelmia annetaan niistäkin pisteet, piste/asema, what's the problem???

  Tämä on vain yleisperiaate, johon mielestäni kannattaisi nykymaailmassa siirtyä ja poistaa turha byroktia ja ihme kilometrisäännöt - ainoa, että asemat on kuunneltu kotimaassa...

  Niin, aion kertoa mielipiteeni jatkossakin! Jos alkaa jotakuta hermostuttamaan, niin potkaiskaa pihalle vaan koko järjestöstä (siis SDXL:stä!)

  Vapaassa? maassa on vapaus mielipiteen ilmaisuun, vai onko? Ja toisaalta asioita pitäisi jaksaa pohtiakin ja tehdä kunnon päätöksiä...

  Alpo Heinonen

  PS. Yksi asia, josta olen Hannu Romppaisen lkanssa samaa mieltä on se, että asiat tappelee ei miehet ... tai oikeastaan asiatkaan ei tappele, niistä keskustellaan.... Joten se nyt siitäkin... ;O) tai ;(