[DX] YLE lopettamassa Radio Finlandin ???

[DX] YLE lopettamassa Radio Finlandin ???

  > Olen Mikan kanssa samaa mieltä, eli että adresseista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Siksi pidän erittäin epätodennäköisenä, että ryhdymme SDXL:n nimissä tällaista adressia tekemään. Jokainen kuuntelija saa mielestäni ottaa henkilökohtaisesti kantaa R Finlandin suuntaan, mutta ei missään tapauksessa SDXL:n nimissä.
  >
  > 73
  >
  > TAT

  Kuteb todettua, olen eri mieltä... Mutta tietenkin voitte SDXL:n hallituksessa päättää asiasta ihan mitä haluatte. En vain halua olla mukana sivustaseuraajana, jos ulkomaanpalvelu menetetään... Se olisi sellainen häpeäpilkku omassa toimissani (jos olen sitä siis passiivisesti tukemassa), etten voisi enää omaa rumaa kuvaani peilistä suoraan katsoa.

  On toimittava silloin kun on aihetta -ja nyt on!

  PISTE, PILKKU Ja PUOLIPISTEKIN- Alpo Heinonen