VS: [DX] YLE lopettamassa Radio Finlandin ???

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Alpo Heinonen
Lähetetty: 9. kesäkuuta 2004 11:54
Vastaanottaja: Juha Ignatius; Hannu Romppainen; dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] YLE lopettamassa Radio Finlandin ???

>Eli, pistäkää Liiton pojat nyt adressia kehiin...Ja mitä keksittekin...

Olen Mikan kanssa samaa mieltä, eli että adresseista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Siksi pidän erittäin epätodennäköisenä, että ryhdymme SDXL:n nimissä tällaista adressia tekemään. Jokainen kuuntelija saa mielestäni ottaa henkilökohtaisesti kantaa R Finlandin suuntaan, mutta ei missään tapauksessa SDXL:n nimissä.

73

TAT