Re: [DX] Millä äänet talteen?

Kiitoksia hyvistä ehdotuksista.

Katselin tässä Olympuksen mallien ominaisuuksia netistä. Jo malliston
alapäässä (esim. WS-450S, n. 70 euroa) näkyy vakiona olevan sekä time
stamp että jonkinlaiset in- ja out-liittimet, mutta ei mahdollisuutta
verkkolaitteen eikä vaihdettavan muistin käyttöön.  Täytyypä jatkaa
mahdollisuuksien karsimista, kunhan saan ensin Icomin ja antenneja
paikalle.

PS