Re: [DX] BBC Scotland musteni - kaipa muutkin BBC:t

Re: [DX] BBC Scotland musteni - kaipa muutkin BBC:t

Moro!

2000-luvun vähäisissä raporteissani olen jonkin verran (varsin kehittymättömästi) soveltanut tuota kunniakirja-ajatusta. Tosin keppihevosena, sillä taustalla on yhä ollut syvään iskostunut QSL:n pyynti- ja ajatustenvaihtotavoite ja -halu...

V. 2003 UKI-briteistä noin puolet vastasi. Syksyn 2006 UKI-asemia en ole raponnut kuin onlineen.

73 JVH