Re: [DX] SDR vs perinteinen DX-kuuntelu

Kiitos Risto.
Ja kun en koskaan ole kokeillut SDR-toosaa en muuten voi sanoa mitään.
Uusi Werho kertoo kuitenkin, että tuo uusin Excalibur olisi paras mitä koskaan on nähty tällä saralla.
Excaliburista minulle tulee mieleen vain Pyöreä Pöytä ja Kuningas Arthur. :)
Ja tarkoitukseni ei ollut vastata Ismo Kaupille ilkeästi, olin vain hiukka väsy...
Sorry.

Jatketaan kukin omalla tavallamme.
Oikeastaan se voikin olla tämän DX- harrasteen pelastus Suomessa jatkoa ajatellen?

t. MNi