Re: [DX] Pari sanaa radiolaeista

Kannattaa muuten huomata, että tässä keskustelussa ei ole ollut paljoakaan
puhetta siitä mitä saa kuunnella ja mitä ei, vaan mitä niistä tulisi
printata lehteen ja mitä ei. Kuunnellahan saa kai lähes mitä vaan, kunhan
niistä ei kerro tai käytä hyväkseen?

Oikeassa olet, että toki kaikenlaisia salaisuuksia laeissa määritellään...
lääkärit, lakimiehet, kirje, posti, puhelin. Ehkä esimerkkini tosiaan
siinä mielessä sananvapauteen vedoten on huono.

Kuitenkin tässä tulee vähän se maku, mitä moni muukin on sanonut, että
tässä vain yritetään kaivaa verta nenästä. Eli kyllä se sieltä löytyy kun
tarpeeksi kaivaa.

73!

Risto

--