Sent: Friday, November 16, 2007 4:23 PM
Subject: Re: [DX] Asemien identifioimisesta

Kuuntelen kasetinpuolen ehtiessäni vielä pari kertaa ja ellei asia tunnu valkenevan, lähetetään sitten jollekin taholle mistä saan kasetin takaisinkin. Viime aikoina olen uutuuden viehätyksen takia halunnut lähinnä puhua monia ilmeisesti kiinnostavista ja itsellenikin uusista kaupunkikuuntelun ulottuvuuksista, mutta ehkä se missio on nyt loppuun suoritettu. Niin olin muutenkin jo ajatellut.
                   73's HF