From: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of risto.harjula@xxxxxx
Sent: 24. tammikuuta 2010 10:49
To: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [DX] Hyvä äänen tallennusohjelma?

> Message: 2
> Date: Sat, 23 Jan 2010 14:19:37 +0100
> From: Tapio Kalmi <tapio.kalmi@xxxxxxxxxxx>
> To: Suomalaisten DX-lista <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
> Subject: Re: [DX] Hyvä äänen tallennusohjelma?
>
> tiedostonimeksi sai automaattisesti vasta nauhoituksen jälkeisen
> tallennusajan, olisin toivonut automaattiseksi tiedostonimeksi
> nauhoituksen alkamisaikaa mutta en sellaista asetusta löytänyt.
>
> Tapio: Kts. Options -> Settings -> Filenames Siellä voit tehdä erilaisia tiedostonimen generointisääntöjä ja kohdasta Field löytyvät valmiina erilaiset aikaleiman osat.

Kyllä löytyi nuo aikaleiman osat mutta siihen tallentuu vasta
nauhoituksen jälkeisen tallennuksen aika, asetusta nauhoituksen
alkuajalle en löytänyt?

> - automaattsesti tallennuksen alkamisaika tiedostonimeen ja vielä
> mahdollista säätää UTC-ajaksi
> Tapio: Tämänhetkinen versio ei mahdollista UTC aikaa, mutta tallennuksen alkuaika on saatavilla. UTC ajan saat vaihtamalla nauhurina käytettävän PC:n kellonajan.
>
> - nauhoituksen pitäisi tallentua automaattisesti ilman erillistä tallennusta
> Tapio: Nauhoiotus tallettuu automaattisesti Options -> Settings -> Split kohdan kautta valittujen kriteerien mukaisesti.

Tuolla Settings valikossa ei näy kohtaa Split?
Tämä on kokeiluversio Total Recorder 8.0 (build 3844) Standart Edition
joten ehkä riisuttu ja nuo ominaisuudet puuttuu.

Tapio onko sinun versiosi professional?
Kiitos paljon vastauksesta ja kertomasi perusteella aloin harkitsemaan
ohjelman maksamista mutta se pitäisi sitten varmaan olla tuo
professional jos maksetussakin standart versiossa mahdollisesti puuttuu
noita tärkeitä ominaisuuksia.

Risto H