Re: [DX] Jäitä hattuun

SDXL:n sivustolla on sivu
http://www.sdxl.org/ALT_tiedottaa.html
Sen yhteyteen voin lisatä myös pistelaskennan säännöt. Löytyykö ALT:n kassakaapista? Vai pitääkö kaivella esille vanhoja lehtiä? JKZ oli jo paikantanut FM -pistelaskennan säännöt DX-kuuntelijaan 6-7/1987.
ALT tiedottaa -palsta on epävirallinen. Sen kautta ALT ei ole mitään virallisesti tiedottanut. Olen siihen kerännyt muutaman ANA:n kannanoton, jotka on esitetty tällä foorumilla.
Niin kauan kun pisteitä lasketaan, niin mielestäni SDXL:n saitilla sopivat julkaistavaksi myös kuuntelijoiden 'Hall of Fame', eli QSL -palstojen TOP 20, QSL-rankki, Maarankki ja Tehorankki. Jos SDXL:n hallituksella ja julkaisutoiminnasta vastaavalla ei ole mitään sitä vastaan, voin julkaista nuo tiedot saitilla, vaikkapa SDXL:n 50 -vuotisjuhlan kunniaksi. (Toki minun pitää ne tiedot ensin saada ao. palstanpitäjiltä)

73 de PUL