Re: [DX] Radiomaailma lehden tulevaisuus

Re: [DX] Radiomaailma lehden tulevaisuus

Moi!

Tungenpa lusikkani tähänkin soppaan :) Paperinen lehti miellyttää
itseäni enemmän kuin lueskella sitä sähköisessä muodossa koneelta. On
huomattavan miellyttävää pötkötellä lehden kera sängyn pohjalla kuin
raahata läppäri samaiseen paikkaan. Kesän FM-lokiakin oli mukava
silmäillä lehdestä vaikkakin samaiset lokaukset löytyisi miltei
kokonaisuudessaan online lokista.

Saattaisihan se sähköinen versio alentaa jäsenmaksuakin, mutta eipä
tämä nykyinen jäsenmaksu ole aivan ylivoimainen minun kaltaiselle
matalapalkkaisella alalla työskentelevällekään. Kaipa sitä sen verta
vielä perinteiden kunnioitusta löytyy vaikka olenkin päällepäsmärinä
ollut kouhkaamassa jos jonkinlaisten uudistusten perään niin jotenkin
se paperinen lehti vielä tuntuu luontevammalta vaihtoehdolta.

Uudistukset eivät tietenkään koskaan pahasta ole eikä
allekirjoittaneen elämä siihen kaatuisi vaikka sähköiseen lehteen
siirryttäisiin.

--
 Janne Heinikangas / JJH