[IRCA] TEXAS SOUTHERN UNIVERSITY SPORTS ON RADIO

[IRCA] TEXAS SOUTHERN UNIVERSITY SPORTS ON RADIO

Title: TEXAS SOUTHERN UNIVERSITY SPORTS ON RADIO

TEXAS SOUTHERN UNIVERSITY SPORTS ON RADIO

 90.9 KTSU Houston, TX

O. Howit Hertz

Folsom, CA

For more information: http://www.ircaonline.org

f-Message-->
Tnx tehokkaasta yhteenvedosta IRA! Paljon olit mahduttanut pointteja noihin riveihin.

Tuosta ykköseksi rankkaamastasi ALA:sta kiinnostaisi vielä spekuloida korkeuden merkityksellä. Sulla ALA on katolla, vaan paljonkos korkeamalla kuin maa talon vieressä ja kuinka paljon irti katosta? Mitä matskua katto on?

Äkkiseltään tuntuisi, että korkeampi sijoitus tuo lisää potkua signaaliin eli on hyvästä ALA:llakin, jos eivät häiriöt tuota ongelmia tai savupiippu ole suoraan edessä tms.  Toisaalta (lähellä (? m) oleva) maa on kai osa ALA:n sähköistä toimivuutta, mutta toimiiko katto tässä jonkinlaisena korvikkeena? Minkäslaisia kokemuksia tai näkemyksiä muilla on?

73 JVH

PS: Mulla ve 2 on sijoittaa ALA noin 20 m päähän talosta puronotkoon (maa noin 4 m kellarin lattian alapuolla), josta maa nousee vastaanottosuuntiin ja taloja on linjalla noin 50 m päässä. Ve 1 on tuo talon (betonitiili)katto, jonka harja on noin 10 m maasta ja 14 m ve 2:n maatasosta (purosta).