Re: [DX] Koksin maadoitus

Toinen vaihtoehto on laittaa siihen toiseen päähän kunnon tiivistys ja
paineilmaletkun pikaliitin. Sitten vaan kompuralla puhalletaan vedet pois.
Tietysti jos putken saa menemään alamäkeen niin valuuhan se vesikin alaspäin.

Olen käyttänyt suojaputkena normaalia maahan asennettavaa muovista
vesijohtoputkea siten, että siitäkin pääsee vesi valumaan pois. Itse kaapelit
ovat olleet maahan tarkoitettuja jolloin putkea voi väliltä pätkiä tai jättää
laittamatta.

Kannatan kyllä myös perinteisiä keinoja sähköisissä ja magneettisissa
asioissa.

73,s IJL