Re: [DX] Rokket 877 osoite? Vielä tarkennusta!

Re: [DX] Rokket 877 osoite? Vielä tarkennusta!

Quoting alapiha@xxxxxxxxxxxxxxx:

> Quoting alapiha@xxxxxxxxxxxxxxx:

> Mikä lie sitten oikea postinumero? Osoite loytyi myös
> sivulta:
>
> http://www.dogusgrubu.com.tr/tr/icerik/56/22/web_medya/rokket_fm/
>
> Pitääpä etsiä vielä muualtakin vertailun vuoksi.
>

> Reijo Alapiha

Kyllä se 34398 on oikea postinumero! Tuo USO Center näyttää olevan
jonkinlainen iso talo, jossa on kymmeniä firmoja. Kaikkien osoitteissa
näkyy olevan tuo numero 34398. Katsopa vaikka esim sivua:
http://www.dundasunlu.com/   ja klikkaa "Contact".  Kadun nimestä
näkyy olevan kahta eri versiota. Lienee sama kumpaa käyttää.

Taisivat lähteä aikaisemmat vastaukset listalle kahtena
kappaleena? Vastasin "Reply to all" painikkeella, enkä huomannut
että siellä oli osoitteissa listan osoite useampaan kertaan.

Reijo Alapiha