From: "Risto Kotalampi" <risto@xxxxxxxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, June 11, 2006 6:44 PM
Subject: Re: [DX] massasyöttö

Massasyöttö on vielä viimeistelemättä, mutta ensimakua siihen voi
jokainen käydä katsomassa seuraavasti:

1) Mene "hae" sivulle
2) anna haluamasi parametrit ja valitse lokiformaattivalikosta "csv"

Tämä antaa lokit CSV formaatissa. Siitä puuttu vielä muutama kenttä.
Aikanaan (syksyyn mennessä?) kirjoitan vastaavan systeemin, millä tuossa
formaatiss kirjoitetut lokit voi syöttää tietokantaan.

Tosin olen miettinyt tätä viime aikoina. Ovatko ihmiset valmiita
tekemään lokinsa tuossa formaatissa? Ensin toki Excelissä tms ja sieltä
talletus CSV:ksi, mutta tuntuu että jokainen muutos vapaamuotoisesta
lokista johonkin yhteisesti hyväksyttyyn formaattiin aiheuttaa ongelmia.
Eli pitäisikö sittenkin kehittää jotain muuta kuin CSV pohjainen formaatti?

73!

Risto