[DX] Katsomosta on hyvä huudella

Hei!

Olen SDXL:n palkollisena tähän asti pidättäytynyt osallistumasta tämän palstan väittelyihin, mutta nyt tilanne on mennyt jo sellaiseksi, että pakko minunkin on kommentoida. Tämä alkaa nimittäin jo haitata minun työskentelyäni Radiomaailman päätoimittajana.

Pistelaskua koskeva päätöksenteko meni vuosikokouksessa täysin asianmukaisesti, liiton sääntöjä noudattaen. Mitään junttaamista tms. ei harrastettu. Päätöksiä ja päättäjiä jäsenillä on tietenkin oikeus arvostella, mutta sen voi kuitenkin tehdä monella tavalla: rakentavasti tai vähemmän rakentavasti. Nyt muutamat jäsenet ovat tällä palstalla katsoneet asiakseen esittää niin repiviä kommentteja, ettei sitä voi hyväksyä. On menty linjalle, joka on jo kerhoa vahingoittava.

Annan tässä tilanteessa täyden tukeni hallitukselle. Olen nähnyt läheltä kuinka se on tehnyt paljon työtä etsiessään ratkaisua hankalassa kysymyksessä. Tiedossa oli, että kiitosta ei ollut hävinneeltä puolelta odotettavissa, oli päätös mikä hyvänsä.

Ymmärrän hallituksen turhautumisen, kun sillä on edessään isoja, koko kerhoa koskevia ongelmia, mutta sen pitää kuunnella tuollaista pottuilua. RV on tehnyt kerhon eteen enemmän kuin kohtuudella voi vaatia. Toivon kuitenkin, ettei hän tämän ilkeilyn takia tee liian pikaisia johtopäätöksiä, vaan hänen "eläkkeelle" siirtymisensä tapahtuisi rauhallisessa järjestyksessä.

Parempaa huomista toivottaen,

Heikki Aarrevaara
toimitussihteeri/päätoimittaja
Radiomaailma