Re: [DX] Vastaamattomuutta ja Suomessa kadonneet 10.000 kirjettä

Re: [DX] Vastaamattomuutta ja Suomessa kadonneet 10.000 kirjettä

Moi!

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin Hannullakin. Viime lokakuussa
kävin pitkästä aikaa UKI-peditionilla, ja innostuin jopa raportoimaan
muutamia puuttuvia brittejä. Yllätys oli, ettei yksikään LPAM-asema
vastannut minulle. Mukana oli pari erittäin mukavaakin nappausta. Ainoat
vastanneet britit olivat BBC Foyle sekä irkkupiraatit Star Country ja
Energy Power AM.

Todennäköisin syy lienee juuri tuo TK:n toteamus.

73's TAT