Re: [DX] BBC Scotland musteni - kaipa muutkin BBC:t

Re: [DX] BBC Scotland musteni - kaipa muutkin BBC:t

Nyt kaikki kuuntelemaan netistä lähetyksiä ja verifioimaan ne oikeaksi itselleen!
"Kyllähän minä kuulin sen aseman kun se kuului netissä..."

Vai mitenpäin se meni..;)

Eli ensin kuunnellaan (esim.)Gloucestershiren web-sivuilta>sitten verifioidaan itselleen kun se
on kuunneltu Gloucestershiren sivuilta, eli pakko kuunnella Gloucestershiren sivuilta
jotta sen voi verifioida itsellensä. Nettisivuhan = RDS-koodi joka paljastaa kuunneltavan
kohteen. Bellabarbahan haluaa autenttisia (huijauksia), sillä tämä ei sovellu hänelle..siis
tälläinen itsensä huijaaminen, jossa ei huijata muita..

Moraali se on huijarillarin !

HPI ;)