Re: [DX] Pistelaskennasta

Moi, olen vuosikymmenien varrella onnistunut kokoamaan nauhoituksia muutaman ressin ja mahahaavan verran- ihan perinteisillä kuuntelu ja nauhoituskalustoilla.... Mukana melko impyeitäkin tallenteita v. 1995 alkaen (siis ei kertaakaan korkattua).... Olisikohan nuoriso kiinnostunut skeittaillessaan tai pössytellessään  kuuntelemaan vaikka noita- halavalla lähtee!!!! Tiedä mitä viboja noista voisi saada?

Niin, olen kuunnellut 2-3,5 kuukauden totaalikuuntelut/vuosi -elokuusta maaliskuulle takavuosina 2:n liikkarin ja kahden nauhoittimen voimin,,,, En kaipaa tai tarvitse SDR:ää... Kuunneltavaa riittäisi vaikka tuleville sukupolville.... SILTI jatkan 2-3:n liikarin voimin tulevinakin talvina (jos ikää ja terveyttä riittää), tosin lyhyempiä totaalijaksoja/vuosi (n.2vk-1,5 kk/vuosi)...

Valitettavasti möin hallussani olleen kelanauhurin jo 80-90-lukujen taitteessa.... Sille olisi nyt käyttöä (Onneksi C-kasettinauhureita on kasa olemassa) Mitenkö niin? Olen näet totaalisen kyllästynyt Minidisk ja muihin "pursketallentimiin, jotka ovat hyttysenpaskan kokoisia, jotka häiritsevät vastaanottimia ja joidenka talletusvarmuus on hiukan epävarma- vanhassa vara parempi, sano....

No, en sano sen enempää nyt tai myöhemminkään. Tämä riitti osaltani tähän keskusteluun.

T: AHE Alpo from The North