Re: [DX] Peili laajenee

Omalta puoleltani voin sanoa, että pidän Ylestä niin paljon, että minulla on tarvetta
myös sitä arvostella.
Nyt YLElle riittää "kaiken" puheen toistaminen Radio Peilissä.
Viime vuodenvaihteessa pantiin varsinainen puheradio koipussiin. Nyt ei puhuta mitään
siitä, mutta verkonlaajennus kyllä tehdään.
Mäntylä ei tunne nykyisen Radio Peilin ohjelmistoa - siis uusintojen suhteen, joista kirjoitin.
Omia taitaa olla kulttuuripeili ja mielipidelehtikatsaus.
Kuka tässä muuten on kaupallisista radiota kehunut ?

Hannu Piirainen (HPI)
Saimaa

ps. YLElle riittäisi hyvin 2 valtakunnallista kanavaa, nykyiset 4 on joutavaa energian ja verovarojen tuhlausta.
Ja RKPn äänestäjille se 1 nykyisen kahden sijasta.