Re: [DX] Radio Normandy

Joo, heh! =))
Mulla ei isosisko vaan isoveli...
Virallisesti aloitin DX- kuuntelun maaliskuussa 1969, tuon vuoden olen ilmoittanut koska silloin eka raporttini lÃhti.
Kaipa muistoissani olisin vanhimman veljeni avustuksella (tuon WRTH 1965 oli kÃytÃssÃ) kokeillut pari vuotta aikaisemminkin ymmÃrtÃmÃttà kummempia.
Ja Tirana, Teheran ym piti tarkistaa Valittujen Palojen karttakirjasta. :)
LÃysin kuitenkin joku aika sitten laatikostani neljà koneella kirjoitettua A4- liuskaa otsikolla "Kymmenen ensimmÃistà DX- vuottani," kirjoitettu 1978.
Tuon olin joskus tarkoittanut artikkeliksi DX-Kuuntelija- lehteen, mutta jÃipà lÃhettÃmÃttÃ.
Tuosta vanhasta jutustani selvisi se lopullinen totuus (jonka nÃemmà olen unohtanut), ettà radion nappuloita aloitin pyÃritellà syksyllà 1968.
En siis kuuntelun tÃydessà merkityksessà aiemmin, vaikka tuollaisia muistoja olisi.
Eli koska noin olin kirjoittanut se pitÃnee kutinsa, koska jutun kirjoittaessani toki muistin asiat noilta vuosilta paremmin kuin nyt.
Molemmat veljeni harrastivat moista minua aiemmin.
Ja muistan vanhimman veljeni radion vingutukset Ãisin, Venezuelaakin kuului yms.
Ja toki Luxy ja piraatit, tietenkin!Â

t. MNi