----Alkuperäinen viesti----

Lähettäjä: Jukka.Kotovirta@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Päivämäärä: 5.1.2011 12:04

Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>

Aihe: Re: [DX] Mukka ja DX-kuuntelu

Mitens tämä Heikki Salon (Miljoonasade) värssy?:

Kuin hullu öitäni valvon, vääntelen nappulaa

Vanha radio naukuu ja nyyhkii ja hotkii paristojaan

Mä kuulen Kalkutan uutiset, Tokion Päivän peilin ja sään

mutta rakkaani ääntä mä en pysty löytämään

Kuuluuko? Kuuntelen

Viikko sitten, kun testasin mun radion kantavuutta

niin naisen äänen mä kohtasin, se soi tulta ja hopeaa

Oi me puhuimme pitkään ja mä taisin nukahtaa

Aamulla, kun heräsin en muistanut taajuutta

Yötaivas hopeitaan kiillottaa signaalirievulla

jonka säikeissä toisiaan ihmiset kurkottaa

Yks toivoo rahaa ja rikkautta, toinen valtaa tai viisautta

Kolmas iloa etsii, ja joku onneton rakkautta

Radiorakkautta, taivaalle kadonnutta

Radiorakkautta, tuulessa kulkenutta

Radiorakkautta, eetteriviidakosta

Radiorakkautta etsin joka yö

THE INFORMATION IN THIS
ARTICLE IS FREE. It may be copied, distributed
and/or modified under the
conditions set down in the Design Science License