Re: [DX] Kiinnostaako SDR-vastaanottimen hankinta?

Re: [DX] Kiinnostaako SDR-vastaanottimen hankinta?

Tallennushan on ohjelman ominaisuus, ei SDR boxin. Olisin kyllä aika yllättynyt, jos SDRMAX ohjelmassa sitä ei ole.

http://www.n9vv.com/N9VV%20QS1R%20a%20gentle%20Introduction.pdf

Mielenkiintoinen juttu tässä laitteessa on, että SDRMAX on avointa koodia ja kaikkien saatavilla. Työkalut löytyy myös itse kovon ohjelmointiin. Eli jos toiminnot ei miellytä, aina voin kirjoittaa omansa.

73!

Risto