Re: [DX] [FM-jupinaa] Preamppi ULNA 3018 LP?

Re: [DX] [FM-jupinaa] Preamppi ULNA 3018 LP?

Kiitos kommentista!

Pystytkö suosittelemaan eli kertomaan, mistä hankkia kyseinen TGN:n vahvistin? Suomesta sitä tuskin saa, vai? Mikä on tuon vahvistimen tarkka mallimerkintä?

Minulle on oleellista, että mastovahvistin jotain kestääkin, ja irrelevanttia on maksaako vahvistin 70 vai 140 euroa. Halvalla tunnetusti ei hyvää saa, eikä halvasta paljon iloksi ole, jos siitä kahden ukkoskuuron jälkeen koitui käpy käteen.

73, IS