Re: [DX] Mik äs kummajainen tämä on (13.11.2011 0400UTC 850kHz) ?

Re: [DX] Mik äs kummajainen tämä on (13.11.2011 0400UTC 850kHz) ?

Selviä W Radio idejä tuntuu olevan. Ohjelma on nimeltään Boogie Nights, jossa tulee länsipophittejä. Olen kuullut tätä TreDXKin Niihaman kämpällä sekä 850:ltä (Bogota) että 1250:ltä (Cucuta). Tässä näyte Boogie Nights -kuulutuksesta 22.10 aamulta 1250:ltä:
http://tredxk.sdxl.org/AM2011/1250WRadio_221011_0504UTC.mp3

Jouni