Re: [DX] MikÃs kummajainen tÃmà on (13.11.2011 0400UTC 850kHz) ?

Re: [DX] MikÃs kummajainen tÃmà on (13.11.2011 0400UTC 850kHz) ?

Moikka,

Jopi jo paljasti, että kyseessä on:

HJKC R W, Santa Fé de Bogotá idillä "Doble U Radio"
http://www.wradio.com.co/

Oma korva ei tahtonut millään ymmärtää, että kieli oli espanjaa, vaikka kyllähän noita kolumbialaisia kuului tuona yönä myös muita :)

-Veli-Matti-