Re: [DX] Fw: kimppa arvot

Kiitos HF! Samaa mieltä ollaan! Eli toivomus, että olkoon pistesäännöt ja jutut tässä ja nyt. Suuremmilla muutoksilla saadaan aikaan vaan se riita, joka pahimmillaan repii koko liiton jäsenistön.
Olen taipuvainen yhtymään HF:n mielipiteeseen "Ne, jotka toimivat joidenkin uusien periaatteiden mukaan tehkööt sen yksinkertaisesti omalla  vastuullaan (myös moraalisella)."
Eli jos noin tehdään, ei mitään sääntöuudistusta todellakaan tarvita.
Joku voi ajoittain silloin tällöin mulkoilla ja pahastella toisen kuuntelijan käytäntöä, mutta kuitenkin hyväksyen sen omassa mielessään tyyliin "Noh, se on hänen tapansa!"
Eli mitään liittoa repivää uudistusta ei tarvittaisi.
Toki minä (ja moni muukin) voi olla eri mieltä mutta kun kas, tuleva uudistus merkittävästi olisi räätälöity vain peditionisteille.
Eikös olisi parempi, ettei kyseistä jo esitettyä uudistusta laillistettaisi?
Siitä syntyy riita ja poru.
Annetaan olla asiat niin kuin nyt ovat, vaikka se todella ei kaikkia miellytä.
JHU (ja kumppanit) toivat nytkin esille sen seikan, joka hommassa monia (minuakin) närästää eniten, SDR:n tulon mukaan harrasteeseemme.
Tuo on se tärkein juttu mielestäni.
Sille me emme voi mitään, ne on nyt mukana luoden suurta eriarvoisuutta QSL- palstoilla jos kilpailumielessä niitä pidetään.

t. MNi Hailuodosta