Re: [DX] Peili laajenee

Piirainen paljasti ettei kuuntele Radio Peiliä.
Minun mielestäni Radio Peili, Ylen puhekanava, on Suomen
paras radioasema. Jos ja kun yksityiset eivät saa aikaan
puheradiota, annettakoon Ylelle mahdollisuus ja myös
taajuudet sitä varten. Lukuisat gallupit ja kuulijatutkimukset
osoittavat ihmisten kyllästyneen yksityisasemien tyhjänpäiväisyyteen
ja "ohjelmien" heikkoon tasoon. Aalloille kaivataan kunnon asia-asema.
Dx-näkökulmasta soittorasia-asemia on taajuustukkoina jo ihan
riittävästi, mutta silti niille näyttää jostain löytyvän mystisesti
huomattavia tehonkorotuksia.

JM
Jorma Mäntylä
Kangasala