Sent: Thursday, February 20, 2014 2:46 PM
Subject: Re: [DX] SDXL Total Rank versio2/2014

Tietenkin tuo antaisi todellisen tiedon, mutta vaatii monilta melkoisen laskemisen ja muistiinpanojen sekä nauhojen kaivelun.
Mulla toki nauhoitteista kirjanpito johonkin vuoteen saakka.
Itse olen aikoinani listannut kuulemani lattarit, iberialaiset, kiinalaiset ja intialaiset, indot...
Mutta tiettyyn vuoteen saakka, jonka jälkeen kaikki loput etsittävä muistiinpanoistani.

Ammoisina aikoina musiikkia veljieni kanssa kuunneltiin mm. asemalta Deutsche Freiheitssender 904, joka kai oli DDR:sta, mutta lähetys hyvin länsimaalainen kuuluen keskipitkien vakiokamaan.
Tuolloin raportoin jo muutamia asemia itsekin enemmän.
Mutta eipä ole nauhoitusta tuostakaan edellämainitusta.
Riukiu- saarten maapiste tuli tutuksi VOA Okinawan myötä (voi jos olisi tajunnut raportoida ennen kuin myöhäistä), ja keskipitkillä kuului mulle tentatiivisena VOA Hue, Etelä-Vietnamista.
Tuskin olisi ollut tentatiivinen jos olisi jaksanut kuunnella kauemmin asemaa...
Ja Riukiu- saariltakin, oliko se nyt KSBA, en muista tarkemmin.
Ei raporttia lähtenyt...
Mutta kokemattomuus, nuoruus.
Jne jne...

Vaikeaa oli alussa ilman mankkaa...