From: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Lauri Niemi
Sent: Tuesday, September 26, 2006 10:14 AM
To: FinnishDX-feedback@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: [DX] Äänitys teitokoneen muistiin

Viime RM oli hieno lukupaketti. Jimin 5 watin nappauksessa kiinnitti huomion paitsi itse hieno tarina myöskin Jimin äänitystapa, eli äänitetään suoraan kovalevylle. SDR:n kanssa tämän ymmärrän ja olen perillä miten se toimiin.

Mutta toimiiko tällainen äänitystapa muutama sukupolvi vanhoilla radioilla, esim NRD 525:lla. Eli jos ääni otetaan analogisena ulos, millainen laiteketju olisi laitettava perään, jotta äänitys kovalevylle ( tai ulkoiseen muistiin) onnistuisi?

Lauri Niemi

voitte vastata myös niemi.takala@xxxxxxxxxxx