Re: [DX] RKA 27.10.2008

Kuinkas sattuikaan ....
Itsekin kuuntelijaurani alkutaipaleella vuonna 1975 Ruovedellä kuulin ensimmäiset jenkkini - putki-Fennolla. Antenni oli pitkälanka, mutta "väärään" suuntaan, eli itään. Ja WOWO, WNEW, WWKB ym. jenkit kuuluivat kuin eurooppalaiset tuona ikimuistettavana yönä 15.09.1975. Olen yli 30 vuotta odottanut samnalaista yötä, mutta ei ole vieläkään kohdalle sattunut ...

73 de PUL