Re: [DX] Kesän FM-kisa

HAR: Tämä ei ole Liiton kisa, joten vertailut Liiton asioihin on turhia. Suomalaisten poislaskemisen syynä on se, että ideana on keskittyä kilpailemaan kesän Es-keleillä, ei lokaamaan paria sataa suomalaista taajuutta.

Olen toki valmis muuttamaan sääntöjä tämän osalta. Kilpailuun hyväksytään ainoastaan aidot Es-asemat? Tulen kuitenkin tarvitsemaan apua lähiasemien/tropoasemien karsimiseen tietyistä maista. JKZ vapaa-ehtoinen? Ajatuksena on, että laatisin webliittymän, jossa nämä asemat voidaan merkitä (esim. Venäläiset). Tarvitsen myös listan maista, jotka eivät ole mahdollisia Es:llä mistään Suomesta (Suomi/Ruotsi/Viro/?). Laitatko JKZ privaatisti mailia, kuinka tämä pitäisi hoitaa.

73!

Risto

--
Risto Kotalampi (W6RK)