Re: [DX] Ihmeellinen sanahirviö QSL

Quoting Jan-Mikael Nurmela <jmnurmela@xxxxxxxxxxx>:

> asiasta seittemänteentoista ei olisi kenelläkään truckradion vs:ää? sekään
> pahus ei ole vastannut. luulisi että sentäs saksalainen asema oli
> täsmällinen ja nopea vastaamaan...

Itse olen raportoinut aseman kaksi kertaa, mutta mitään
vastausta ei ole tullut. En ole käyttänyt mitään vs:n nimeä.
Kummallista että saksalainen asema on näin huono vastaamaan!

Netistä löytyy seuraava vs. , joka on vastaillut monille
vuoden 2005 alussa:
** GERMANY. Some interesting QSLs have arrived lately: Truck Radio,
new German AM-station with transmitters in Jülich (702), Nordkirchen
(855) and Stuttgart (738). I heard them on 855 kHz. QSL-card and
letter. V/s: Tanja Göpfert. http://www.truckradio.de (Björn Fransson
on the island of Gotland, Sweden, Jan 23, DX LISTENING DIGEST)