-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Risto Kotalampi
Lähetetty: 27. marraskuuta 2007 3:52
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Oleellinen asia?

Jaa-a... miksi ei? Johan sitä vastaavanlaista tapahtuu nykyään peditionpaikkoja varaamalla. Vastaavalaisia etäkuuntelupisteitä on jo olemassa runsaasti (esim. DX-Tuners, joka tekee tuloaan takaisin).

Toisaalta tämä koko kysymys on niin pistelaskentakeskeinen, että panee miettimään koko pistelaskennan järkevyyttä ja mikä ihmeen pyhä asia koko pistelaskenta on? Miksi kaikkea pitää ajatella aina pisteiden kannalta?
Jokainen kuunnelkoon ja nauttikoon harrasteesta niin kuin tykkää ja antakoon muiden harrastaa omalla tavallaan (ml. pistelaskenta jos niin tykkää).

Risto

THE INFORMATION IN THIS ARTICLE IS FREE. It may be copied, distributed and/or modified under the conditions set down in the Design Science License published by Michael Stutz at http://www.gnu.org/licenses/dsl.html