From: DX [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Pentti Lintujärvi
Sent: 26. helmikuutata 2014 2
2:39
To: Suomalaisten DX-lista
Subject: Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Niin - mitä se peesaus oikein on? Onko esimerkiksi tämä alla oleva peesausta?

+USA: WBTX Broadway-Timberville VA. Tämä kuului, kun osasi PUL:n lokauksen perusteella tarkoin tallenteen kuunnella. Sen verran huonosti kuului, että olisi omin avuin saattanut jäädä huomaamatta. Kun tiesi ennalta, mistä on kyse, loppukuulutuksesta saa kyllä 50 % irtoamaan. Ilmeisesti kuului meikäläisen luureissa täällä aivan etelärannikolla kuitenkin selvästi heikommin. HN

Ilmeisesti ei, koska HN on jyrkästi peesausta vastaan. Onko peesaukseksi siis laskettava vain sellaiset tapaukset, jolloin VARMASTI ei olisi löytänyt asemaa tallenteeltaan ilman jonkun toisen lokausta?

73 de PUL