-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: DX [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] Puolesta Jari Lehtinen
Lähetetty: 12. helmikuuta 2014 13:21
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] loistava esitys

En ole kartalla. Mutta se ei ole uutta.

At 12:42 12.2.2014, Jarmo Havukunnas wrote:
>Se miten itse nuo ehdotuksen kohdat ymmärsin, oli että 2.5 kohdalla
>olisi tarkoitettu nettiradioiden kuuntelun poissulkemista ja siis sitä,
>ettei radioasemia raportoida nettistriimistä. Kohta 3.3 tarkoittaa
>kaiketi kylmäkallekuuntelun sallimista eli radion ohjailua netin
välityksellä.

Hetkinen nyt. Olin luulossa, että kylmäkallekuuntelulla tarkoitetaan
ajastettua kaistatallennusta, eikä etäkuuntelua?

Etäkuuntelussa kuuntelijan on vähän pakko olla tiiviisti vastaanottimen
ääressä. Minulla ei ole mitään huomautettavaa etäkuuntelusta, se on
nimenomaan pelastanut perinteisen dx-kuuntelun tarjoamalla
urbanisoituneillekin kuuntelijalle mahdollisuuden päivittäiseen kuunteluun
hyvin tuloksin. Mm. minulle on tarjonnut.

>Mutta korostan, että tässä on minun osalta kyse ainoastaan
>kimppavastausten rinnastamisesta pistekelpoisina henkilökohtaisiin
>vastauksiin liiton pistelaskennassa, ei muusta.

Hetkinen nyt 2. Onko nyt käsiteltävänä jokin ihan muu kuin TAK:in ehdotus?
Riisuttu malli siitä? Mitkä osat on jäljellä?

Hauskaa, että asia edes nyt tuli esille.

>Jos on itse omalle mielipiteelleen perusteet esittänyt, voi kai sitä
>toisiltakin pyytää?

Ehdottomasti. Ja hyvin perustellulla huolellisella esityksellä voi kenties
vaikuttaa myönteisesti niihin, joilla ei ole vielä asiasta mielipidettä.

Mutta joo ei. Jätän koko asian sikseen. En tiedä enää, mistä edes on
kysymys.

73's JLN