[DX] Hyvä äänen tallennusohjelma?

Tuossa minidisc-nauhurien saatavuusketjussa mainittiin myös pc-lle tallentavat ohjelmat mutta mikä olisi hyvä tai paras ohjelma ilmaisissa tai kohtuuhintaisissa tällä hetkellä ? Total Recorder ohjelman kokeiluversiota nyt viimeksi kokeilin ja hyvänä puolena siinä on säädettävä nauhoituksen puskurimuisti mutta tiedostonimeksi sai automaattisesti vasta nauhoituksen jälkeisen tallennusajan, olisin toivonut automaattiseksi tiedostonimeksi nauhoituksen alkamisaikaa mutta en sellaista asetusta löytänyt.

Muutamia muitakin ohjelmia olen kokeillut mutta aina on jotain puutetta ollut. Edellinen oli FreeSoundRecorder mutta sen mukana tuli jokin Zwunzi niminen vakoiluohjelma josta tuli virusvaroituksia joten luovuin siitä nopeasti eikä tainnut kaikkia kaipaamiani ominaisuuksiakaan olla.

Tavanomaisten tallennustoimintojen lisäksi vaatimuksina hyvälle ohjelmalle minulla olisi ainakin: - automaattsesti tallennuksen alkamisaika tiedostonimeen ja vielä mahdollista säätää UTC-ajaksi
- nauhoituksen pitäisi tallentua automaattisesti ilman erillistä tallennusta
- nauhoituksen puskurimuistia vähintäin 5 sekuntia
- ajastusnauhoitus mahdollisuus

Risto H