[DX] ALA-1530S+ aktiivilooppi antennin tilaus

[DX] ALA-1530S+ aktiivilooppi antennin tilaus

Hei,

Olen päättänyt vaihtaa kaupunkioloissa käyttämäni lanka-antennit aktiiviseen looppiin ja olen tilaamassa Wellbrook Communications'ilta uusinta mallia heidän ALA-1530 antennistaan. Uusin malli on nimeltään ALA-1530S+.

Antennin listahinta on 200 £ + 30 £ postitus ja käsittelykuluja. Olin yhteydessä toimittajaan ja sain tarjouksen, jonka mukaan saisimme yhteistilauksessa antennin hintaan 205 £ sisältäen postitus ja käsittelykulut.

Päivän kurssin mukaan hinta olisi noin 205 £ * 1,5 = 310 eur

Jos haluat mukaan kimppaan, niin ota yhteyttä tak@xxxxxxxx

Laitan tilauksen eteenpäin keskiviikkona 7.3, joten varmimmin pääset mukaan tähän yhteishankintaan ottamalla yhteyttä ja maksamalla osuutesi minulle hyvissä ajoin ennen sitä.

Toimitusaika on vielä avoin, mutta se riippunee eniten siitä tilataanko 3 vai 30 antennia :-)

73's TaK

Tapio Kalmi

+358 (50) 521 6027