Re: [DX] loistava esitys

> Liittohallitus on lisäksi ehdottanut, että yksikin kollektiivinen QSL
> kuuntelijalla johtaisi siihen, että kaikki hänen QSL-saavutuksensa
> merkittäisiin yhteisraportointia edustavalla merkinnällä.

Anteeksi vain, mutta voiko tuollaiseen ajatelmaan päätyä selvin päin?

Siteeraan itseäni:
Kannattaisi muistaa, että jos VLF/LF/MF/HF-bandeilla kuuluva kehitys ei sammuta Suomen DX-Liittoa tarpeeksi nopeasti, meillä on valta tehdä se myös ihan itse. Jopa tahattomasti ja yleistä hyvää tarkoittaen.

73 de JTS
(Minulla ei ole kollektiivisia QSL:iä.)

- - -
On 12.2.2014 8:29, Martti Karimies wrote:
Sarjassamme sieltä alakerran puolelta

Liittohallitus on lisäksi ehdottanut, että yksikin kollektiivinen QSL
kuuntelijalla johtaisi siihen, että kaikki hänen QSL-saavutuksensa
merkittäisiin yhteisraportointia edustavalla merkinnällä.

Mitähän oikeusoppineet tästä tuumaisivat? Samalla periaatteella kerran
ylinopeutta ajanut voitaisiin tuomita aina autoon noustessaan
ylinopeutta ajaneeksi, kerran liikaa juonut leimata juopoksi, jne.

Tämä on mummojen juorulogiikkaa, joka on kaukana tunnetusta tavasta
ajatella loogisesti.

Perustelkaahan nyt ensin itsellenne, miten esimerkiksi vuonna 1971
kotona kuulemastani JOIF Fukuokasta voi 2014 tulla kollektiivinen QSL?

Vakavasti, ei haittaa pätkääkään omaa kuunteluani, mutta voi haitata
jonkun toisen vakavasti asian ottavan suhtautumista liiton päättäjiin.

MKA