Re: [DX] Joskus häiriötkin ovat mielenkiintoisia...

Quoting Lauri Niemi <lauri.niemi@xxxxxxxxxxxxxxxx>:

> Eilen illalla kävin viimeisiä LEM 232:n loppusiivouksia. Eräästä pätkästä
> tuli loppujen lopuksi idattua 1116:lta CNR5:n Taiwan -lähetys. Äänitteessä
> oli kuitenkin pahoja häiriöitä. Yhdessä kohdassa alitajunta pisti käskemään:
> Nyt STOP ja kelaa uudelleen. JA mikäs sieltä kuului: Radio Miscolci Unkarista
> , kaksi paikalliskuulutusta ja toimittajna nimi...
>
> Tätä minä olin kytännyt pari vuotta, ja nyt se tuli ihan ilmaiseen...
>
> ...joskus näin päin, useimmin ei.
>
> Lauri Niemi

Tälle löytyy tällainen kotisivukin:
http://www.radio.hu/read/73540/rid/NUFUTQ==

Onkos kukaan saanut vastausta tältä viime vuosina?
Kesällä 2006 kuulin tämän erinomaisesti OIRT FM:llä.
Paikallinen unkarin taitaja Joensuun Yliopistosta
sai kaivettua todella hyvät detailit raporttiin.
Vastausta ei ole ainakaan vielä tullut. Nämä OIRT FM
lähetykset on ilmeisesti jo lopetettu Unkarissa. Ainakin
sellaisia uutisia olen jossain nähnyt.

Reijo Alapiha
Joensuu