-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx]
Puolesta Suomen DX-Liitto
Lähetetty: 8. maaliskuuta 2007 23:43
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] BBC Scotland musteni - kaipa muutkin BBC:t

Antti Aaltonen wrote:
> Terve!
>
> Ihan lyhyenä kommenttina tähän keskusteluun totean, että jenkkien osalta
> vastausprosenttini viimeisten kolmen Lapin peditionin osalta pyörii noin
> 65:n paikkeilla.
>
> Puheet asemien täydellisestä mustumisesta voi kyllä lopettaa
ennenaikaisina.
> QSL:ien kerääminen yhtenä DX-harrasteen tärkeänä osa-alueena elää ja voi
> hyvin!
Hyvä niin. En puutu siihen, pitääkö väite asemien vastaamattomuudesta
paikkansa. Pointtini on siinä, että jos koetaan vastaushalujen
loppuneen, pelättävä johtopäätös on juuri tuo: "lopetan kuuntelemisen".
Siksi koko harrasteen ankkuroiminen pelkästään QSL:ien keruuseen on
mielestäni sille kuolemanvaara.

73

HAA

--