Re: [DX] Radioaktiivista uutta vuotta...

Re: [DX] Radioaktiivista uutta vuotta...

En ole koskaan lÃhetellyt follow-upeja, minusta ne ovat loukkaus radioasemia kohtaan.
Toki raportteja hÃviÃÃ ym, mutta sittenkin.
Hassua, Radio Nepal vastasi minulle aikoinaan heti ja kortti hieno.
Mutta tÃmmÃttistà tÃmà on.
Jostain Keskisestà Afrikasta Bangui oli vaikean vastaajan maineessa.
Mulle tuo vastasi samaan raporttiin kahdesti.
Mutta monesti myÃs toisinpÃin...
HyvÃnà vastaajana tunnettu asema ei vastannut minulle..., ja noitahan monia.
Mutta kun follow-upeja (joiden myÃtà moniÂasema mustunut mielestÃni!) en lÃhettele.
Tahiti oli mulle vaikea pala sikÃli, ettei vastannut 1989.
Nauhan olisin voinut lÃhettÃÃ, mutta annoin olla.
Tosin tuo oli niità aikoja, jolloin muutin ja muutin...
Posti ei pysynyt perÃssà jne.
Eli jokunen vastaus kai katosi (ja katosikin) lopullisesti, kenties Tahitinkin.

t. MNi (tÃtà liiton nimmaria kÃytÃn edelleen tÃÃllà vaikka liiton jÃsen en huomenna enÃà ole).