Re: [DX] kysymys/toivomus QSL-toimittajille

Re: [DX] kysymys/toivomus QSL-toimittajille

Valitettavasti Iberia Âlistaa en sinulle voi toimittaa....
Palstalla luovuttiin jo varmaan noin 10 vuotta sitten perinteisten kortiostointikorttien tÃytÃstÃ. Â
Joten, jos oma tilasto katoaa (kovalevy halkeaa tms.) niin ÂIS:n kertoma keino onneksi toimii.
QSL:t ovat kaikki olleet lehdessà ilman karsintaa.Â

Kun joskus saadaan kaikki jÃsenlehdet jÃsensivuille Âsdxl.fi homma toimii hyvin.
Vielà parempi olis, kun laitettaisiin QSL-palstat saman katon alle, niin ettà kaikilla
olisi oikeus pÃivittÃÃ omaa tilannettaan jatkuvasti.
jhyÂ