Re: [DX] Polderbits ja vaihtoehtoiset äänitysohjelmat

Re: [DX] Polderbits ja vaihtoehtoiset äänitysohjelmat

WIN 8.1 kyllä sisältää vakiona sovelluksen nimeltä ääninauhuri. Toimii kyllä sikäli OK, että tallentaa, mutta tekee tallenteen
ko. sovelluksen sisään, josta ainakaan minä en osaa siirtää sitä minnekään muualle kun sähköpostiin.

Parempi on kyllä ilmaisohjelma Audacity monine editointimahdollisuuksineen. Toimii hyvin omassa koneessani, jossa on WIN 8.1

489/SJP