Re: [DX] Virtalähteet ja PC:t

Vielä vanhemmista PC-laitteista:
Työpaikallani käytän n. 10 vuotta vanhaa XP-pöytäkonetta, jossa n. 460 W virtalähde sekä 30-tuumainen näyttö. USB-reikiä on 6 kpl, joissa kiinni näppis, hiiri, yksi HW-key sekä yksi ulkoinen levyasema, jossa oma virtalähde. Minulla oli käytössä lisäksi 4-reikäinen USB-jakaja omalla virtalähteellä, jossa usein kiinni 1-2 muistitikkua tai toinen ulkoinen levy. Viikko sitten alkoi XP ilmoittaa, että virta ei riitä tälle tyhjällekään USB-jakajalle - eli PC:n virtalähde alkaa olla tiensä päässä. Tai sitten näytönohjain tms. on alkanut syödä sähköä jostain syystä enemmän, aiemminhan virtaa riitti. Otin USB-jakajan pois käytöstä. On vissiin aika päivittää tämä kone vihdoin Win 7:ksi, mulla onkin työpaikan vanhin työasema. "Ennen oli ennen ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt. Sedät jaksaa heilua. " (Lapinlahden Linnut)
73, MOP