----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: simo.soininen@xxxxxxxxxx
Päivämäärä: 25.9.2014 14:54
Vastaanottaja: <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Aihe: Re: [DX] Taas yksi AM-asema lopettaa

Sopivasti päivää ennen syntymäpäivääni. Niinhän tässä on käynyt, että tietokone
ei tullut televisioon saati radioon, vaan internettiin tuli niin radio kuin
televisiokin, hienoista digi-ideoista jäi vain ohjelmaopas itse televisioon. FM-
radiokin taitaa kohta olla pystyssä lähinnä sen vuoksi, että perinteisiä
autoradioita vielä tarvitaan....jonkin aikaa.
Irlanti 252 on ollut mukava kuunneltava, aamutuimaan se on kuulunut jopa
kaupunkiasunnon keskusantennilla ihan mukavasti.
73 SSS