Re: [DX] Kuulorajoista

Kyllà niillà idÃnhepokateilla, samoinkuin myÃs yÃllà metakoivilla lehtohepokateilla (tÃmà on lounainen) , ÃÃntà riittÃÃ. =)
Ja sitten kun ne metakoivat vielà puissa aika korkeallakin.
Samoin pÃivisin raksuttavat niittyhepokatit ovat kovaÃÃnisiÃ,
HeinÃsirkoista taitaa kultaheinÃsirkka olla ainakin yksi kovaÃÃnisimmistÃ.
Mutta on joukossa tÃysin mykkiÃkin, kuten kangassirkka.

t. MNi