[DX] Käyttökokemuksia IRC-kupongeista?

Löytyykö listalaisilta kokemuksia IRC-kuponkien (International Reply
Coupon) käytöstä vielä viime vuosilta? Tunnetaanko niitä ja osataanko
käyttää asemilla? Vanha työkaveri muisti että olen DX-kuuntelija ja kysyi vieläkö käytämme IRC:itä. Itse olen käyttänyt viimeksi viime vuosituhannella, mutta muistelin että täällä listalla oli IRC-kupongeista taannoin jotain juttua.

Postimuseossa ovat tekemässä selvitystä IRC-kuponkien käytöstä. UPU on julkaissut niitä vuodesta 1907 ja systeemi on yhä käytössä (http://www.upu.int/en/activities/international-reply-coupons/about-irc.html). Ovat kuulemma jopa keräilykohteita.

Jos menee liikaa ohi listan aiheesta, niin viestiä voi pistää myös suoraan minulle.

Jouni